konsten att vara jobbig.


jag är jobbig att bo med. ofta.
men osså bra. vill jag jag tro.
jag tar alltid hand om alla saker & allting. ibland så tar jag över.
när jag märker att jag går simon på nerverna så går jag ett varv till.
när jag nått gränsen hoppar jag på den en stund.
det är min hemliga hämnd när han är surgubbe.
ibland är jag jobbig utan att märka det själv.
det är spännande när våra självklara egenheter krockar. smack!
inte trodde jag att det var dödsstraff på kaviarmacka i sängen.
den kan jag överleva utan. men att inte få dricka kanelte med honung o 6 st
mandelbiskvier på sidan om....det svider.
















Kommentarer
Postat av: sara

nämän vad du är söt malin!! :) jag tror du är en mkt rolig och mysig person att bo med! kul att du hittade min blogg oxå höhö) :D

2010-01-20 @ 22:21:47
URL: http://saramarkstro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0