pregnancy


saker som slår en. tankar som dyker upp. problem man måste lösa.

* jag trodde inte det skulle vara så svårt att skiljas från mina piercingar. det är svårt, att alla fortfarande sitter kvar. o ju mer folk tjatar att dom sa ur, desto längre sitter de kvar. naveln är den jag själv inser måste ur snart. eller ur..jag har köpt en gummistav som borde fungera några veckor framöver. just nu sitter staven mitt på magen. bröstvårtorna borde läka rätt snabbt resonerar jag. att jag borde kunna ha de i några månader till. simon tror att mina bröst kommer bli två mjölksprinklers. kul tycker jag.


* när man är pregnant så kan man ha vilka kläder som helst. man är ju gravid. det är meningen att magen ska puta ut. men näe. jag ser bara jävligt fet ut. jag är svullen i ansiktet o är så full med vätska att jag ser mer tjock ut än gravid. kläderna är ett dagligt problem. jag kan inte ha något som sitter åt längre. allting irriterar, skaver, kliar & ömmar. då blir det bara stora, slappa kläder kvar. tält. inte ens nitbältet får jag runt. det känns tråkigt.

* när man sätter sig ned på en stol så känns det som att alla organ har åkt ner i buken, eller i arslet. de ligger som en hög när nere, så när man sätter sig på rumpan så känns det som att de studsar upp i magen eller att det blir en dubbelknut på tjocktarmen.

* jag vet hur det känns att vara en eldsprutande drake nu. till alla er andra drakar där ute: Rennie.

* det är svårt att få till det där med maten när man jobbar. jag är jättehungrig, men kan bara äta några tuggor innan jag blir proppmätt. sen tar det en timme o så är jag vrålis igen. det blir ingen allyoucaneat-buffé på ett tag.

* att köra bil är svårare för varje vecka. jag har svårt med mitt vänsterben. det gör ont, från vänsterskinkan, ner i baklåret mot knävecket o även ner i ljumsken. ska jag behöva amputerna nu osså? o det gör det svårt att trycka ner kopplingen när jag behöver växla. jag hoppas det ska gå över snart. för det tar så jävla lång tid att köra till jobbet på 1:ans växel.



ruin





Kommentarer
Postat av: Elin ♥

Din stackare, du har det inte lätt! :)

2010-01-19 @ 13:37:05
URL: http://dizzylicious.blogg.se/
Postat av: sabina

släng iväg ett sms när du ser det här så kan vi boka en dag när vi kan ses. :)



för övrigt så har du bf på samma dag som min bror är född.

gud nåde dig om du får på min födelsedag!

2010-01-19 @ 19:38:15
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/
Postat av: hanna

hej malin! väldigt roligt att läsa din blogg , läser den varje dag , roligt att höra vad som händer med dig , gör ju aldrig de längre

men du får gärna kolla min blogg , och berätta hur de är med dig!

hare super , kram!

2010-01-20 @ 22:27:17
URL: http://missmarkstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0