Du

 

Nu sitter vi här igen, min fina son o jag. vi har byggt oss en liten myshörna där vi ammar o vilar. i hörnet av soffan, med laptopen, o ammingskudden. Mille har precis ätit frukost. det blev mjölk idag igen. han har dålig fantasi den där grabben. själv dricker jag hallonsaft, det känns lite somrigare.

nu har jag tänkt att bada millekorven. han är för liten för sin nya badbalja så jag brukar sätta honom i handfatet. det tycker han är mysigt.

tänk att det är fredag idag. dagarna flyger fram. imorgon, lördag kommer simons polare o hälsar på mille. o på söndag är det min tur att mysa med mina finaste vänner. ojoj...nu är det nån som sprattlar här, den lugna stunden är över.


 

 

 




 

 

 

 

Varje gång du möter min blick
blir min värld en aning större
Varje gång du möter min blick
hör jag ditt hjärta ge mig blod.

 

 

 

 

 

Varje gång du möter min blick
går en störning genom ljuset
Varje gång du möter min blick
så vet jag vem jag var.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Proppen

Finaste killen med finaste mamman i hela världen!

2010-07-02 @ 09:43:58
Postat av: Elin

åhå! Ni är så fina! Han är gudomligt söt - han måste brås på sin mamma! :) E

2010-07-02 @ 14:39:02
URL: http://dizzylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:


Trackback

RSS 2.0